Тяжка стабілізатора MOOG OP-LS-10476
527
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- OP-LS-10476
- Схеми
- дивитися →
- Сторона встановлення
- Задня вісь двостороння
- Тип приводу
- Привід на передні колеса
- Довжина [мм]
- 106
- Діаметр 3 (мм)
- 9
- Стійка
- Сполучна штанга
- Розмір різьби 1
- M10X1.5
- Розмір різьби 2
- -
- Діаметр 1 [мм]
- Діаметр 2 (мм)
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 16.5
- Ширина упаковки [см]
- 6.6
- Висота упаковки [см]
- 4.7
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Opel: Movano
- - Renault: Master
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Стійка стабілізатора
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "OP-LS-10476 MOOG":
- Артикул:
- 60 93 7312
- SWAG (Германия)
Наружная резьба [мм]: M10 x 1,5
Стойка: Соединительная штанга
Сторона установки: Задняя ось двусторонне
Вес [кг]: 0,420
необходимое количество: 2
- Артикул:
- L25618
- MONROE (Бельгия)
Стойка: Соединительная штанга
Вес [кг]: 0,36
Длина упаковки [см]: 21,5
Ширина упаковки [см]: 8
Высота упаковки [см]: 8
- Артикул:
- 35432 01
- LEMFOERDER (Германия)
Стойка: Штанга с качающимися полуосями
Размер резьбы: M10x1,5
Материал: сталь
SVHC: Нет информации, обратитесь, пожалуйста, к производителю!
- Артикул:
- 551100019R
- RENAULT/DACIA
- Артикул:
- 16160600011HD
- MEYLE
- Німеччина
Стойка: Соединительная штанга
Длина [мм]: 105
Размер резьбы 1: M10x1,5
Внутренний диаметр 1(мм): 10
Шины: не для сдвоенных шин
Усиленное оснащение:
Застосовність за схемами
11 ЗАДНЯЯ ШТАНГА СТАБИЛИЗАТОРА
3 ЗАДНЯЯ ШТАНГА СТАБИЛИЗАТОРА |
|