Накінечник рульової тяги LANOS, NEXIA, ESPERO лівий / MOOG OP-ES-5377
428
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- OP-ES-5377
- Схеми
- дивитися →
- Сторона встановлення
- зовнішній
ліворуч
передній міст - Розмір різьби 1
- M16X1.5
- Розмір різьби 2
- M12X1.25
- Діаметр 1 [мм]
- 15
- Довжина 1 [мм]
- 66
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 12.5
- Ширина упаковки [см]
- 9
- Висота упаковки [см]
- 8
- Форма
- Прямий
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Daewoo: Lanos, Nexia, Espero
- - Opel: Kadett
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Накінечник рульової тяги
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Разом купують "OP-ES-5377 MOOG":
- Артикул:
- OP-ES-5380
- MOOG
- США
Длина 2 [мм]: 20
Размер резьбы 1: M16X1.5
Размер резьбы 2: M12X1.25
Диаметр 1 [мм]: 15
Длина 1 [мм]: 66
Тип контейнера: Коробка
Длина упаковки [см]: 12,5
Ширина упаковки [см]: 9
Высота упаковки [см]: 8
Форма: Прямой
Аналоги "OP-ES-5377 MOOG":
- Артикул:
- 02635
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Внутренняя резьба [мм]: M16 x 1,5
Тип резьбы: с правой резьбой
Сторона установки: передний мост слева
Вес [кг]: 0,405
необходимое количество: 1
- Артикул:
- G1-035
- OPTIMAL
- Німеччина
Внутренняя резьба [мм]: M16 x 1,50 RHT F
Покатость конуса: 1/8
Размер конуса [мм]: 13
парные номера артикулов: G1-036
- Артикул:
- RD.322912173
- Rider(Венгрия)
- Артикул:
- 96275018
- GENERAL MOTORS
- Корея, Німеччина
Застосовність за схемами
Рулевая тяга
|
|
||
ТЯГA МЕХАНИЗМА РУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ
|
|
||
4940 Тяга рулевой трапеции
|
|
||
4940 Тяга рулевой трапеции
|
|
||
РУЛЕВАЯ ТЯГА (4940) (LH) 49400L
|
|
||
РУЛЕВАЯ ТЯГА (4940) 49400
|
|