Підшипник маточини OPEL VIVARO, RENAULT TRAFIC II 01- перед. міст з ABS (Вир-во) MOOG RE-WB-11452
1 130
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- RE-WB-11452
- Сторона встановлення
- ліворуч
справа
передній міст - Ширина (мм)
- 39
- Вага [кг]
- 0.97
- Внутрішній діаметр
- 45
- Зовнішній діаметр [мм]
- 88
- Гальмівна динаміка / динаміка руху
- для автомобілів з ABS
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 45
- Висота 1 [мм]
- 39
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 88.02
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 12.5
- Ширина упаковки [см]
- 12.5
- Висота упаковки [см]
- 6.8
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Opel: Vivaro
- - Renault: Espace, Trafic
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "RE-WB-11452 MOOG":
- Артикул:
- 713 6442 90
- FAG (Германия)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 44,9
Наружный диаметр [мм]: 88
Ширина (мм): 39
SVHC: Не содержит веществ SVHC!
- Артикул:
- VKBA3648
- SKF
- Швеція
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 88
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с интегрированным датчиком ABS
- Артикул:
- 701247
- OPTIMAL
- Німеччина
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с встроенным магнитным сенсорным кольцом
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 88
Ширина (мм): 39
Тормозная динамика / динамика движения: для автомобилей с ABS
- Артикул:
- R155.74
- SNR
Вес [г]: 1150
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с встроенным магнитным сенсорным кольцом