Маточина колеса, з елементами монтажу MOOG FD-WB-11211
1 660
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- FD-WB-11211
- Сторона встановлення
- ліворуч
справа
передній міст - Ширина (мм)
- 102
- Вага [кг]
- 2.92
- Внутрішній діаметр
- 29
- Зовнішній діаметр [мм]
- 131
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
- Зовнішній діаметр 2 [мм]
- 78
- Довжина болта [мм]
- 32
- Висота 1 [мм]
- 89
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 131
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 29
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 15
- Ширина упаковки [см]
- 15
- Висота упаковки [см]
- 11.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: C-max, Focus
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "FD-WB-11211 MOOG":
- Артикул:
- 713 6787 90
- FAG (Германия)
- Німеччина
Наружный диаметр [мм]: 78
Ширина (мм): 82,8
SVHC: Не содержит веществ SVHC!
Наружный диаметр 1 [мм]: 78
- Артикул:
- 301667
- OPTIMAL
- Німеччина
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с встроенным магнитным сенсорным кольцом
Внутренний диаметр: 29
Наружный диаметр [мм]: 131
Ширина (мм): 102
Наружный диаметр 2 [мм]: 78
Длина болта [мм]: 32
- Артикул:
- RD.34155289
- Rider(Венгрия)
- Артикул:
- 26770
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 29,5
Наружный диаметр [мм]: 131| 78
? фаски 2 [мм]: 104
Наружная резьба [мм]: M12 x 1,5
Конструкция подшипника: двухрядный
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 2,570
необходимое количество: 2
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: Подшипник интегрированный в ступицу колеса
Соблюдать сервисную информацию: