Підшипник маточини задн. Sprinter 408-412/LT 46 95-06 MOOG VO-WB-11296
1 430
грн.
термін 2 ден.
|
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- VO-WB-11296
- Сторона встановлення
- задній міст
ліворуч
справа - Ширина (мм)
- 23
- Вага [кг]
- 0.42
- Шини
- для здвоєних шин
- Ширина 1 [мм]
- 17.5
- Ширина 2 [мм]
- 24.8
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 90
- Зовнішній діаметр 2 [мм]
- 90
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 55
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 50
- Висота 1 [мм]
- 23
- Висота 2 [мм]
- 24.75
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 12.5
- Ширина упаковки [см]
- 12.5
- Висота упаковки [см]
- 6.8
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - MERCEDES: Sprinter
- - Volkswagen: LT
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "VO-WB-11296 MOOG":
- Артикул:
- VKBA 3475
- SKF
- Швеція
Ширина 2 [мм]: 25,9
Наружный диаметр 1 [мм]: 90
Наружный диаметр 2 [мм]: 90
Внутренний диаметр 1(мм): 55
Внутренний диаметр 2 (мм): 50
- Артикул:
- 713 6670 40
- FAG (Германия)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 50| 55
Ширина (мм): 24,75| 23
Ширина 1 [мм]: 24.75
Ширина 2 [мм]: 23
Внутренний диаметр 1(мм): 50
Внутренний диаметр 2 (мм): 55
SVHC: Не содержит веществ SVHC!