Підшипник маточини LANOS, NEXIA, NUBIRA, ESPERO задній (к-кт) / MOOG OP-WB-11084
413
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- OP-WB-11084
- Схеми
- дивитися →
- Сторона встановлення
- ліворуч
справа - Ширина (мм)
- 14.6
14.7 - Вага [кг]
- 0.17
- Внутрішній діаметр
- 17.5
29 - Зовнішній діаметр [мм]
- 39.9
50.3 - Ширина 2 [мм]
- 13.8
14.2 - Зовнішній діаметр 2 [мм]
- 50.292
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 17.462
- Висота 1 [мм]
- 13.843
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 29
- Висота 2 [мм]
- 14.224
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 39.878
- Захист від пилу
- Без захисту від пилу
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 10.3
- Ширина упаковки [см]
- 9.5
- Висота упаковки [см]
- 6.2
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Daewoo: Lanos, Nubira, Nexia, Espero
- - Opel: Vectra, Corsa, Kadett, Calibra
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "OP-WB-11084 MOOG":
- Артикул:
- 713644510
- FAG (Германия)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 17,46| 29
Ширина (мм): 14,61| 14,73
Внутренний диаметр 2 (мм): 29
Ширина 1 [мм]: 14.61
Ширина 2 [мм]: 14.73
Наружный диаметр 1 [мм]: 39.88
Наружный диаметр 2 [мм]: 50.29
Внутренний диаметр 1(мм): 17.46
SVHC: Не содержит веществ SVHC!
- Артикул:
- VKBA 944
- SKF
- Швеція
Ширина 1 [мм]: 13.9
Ширина 2 [мм]: 14.2
Наружный диаметр 1 [мм]: 39.9
Наружный диаметр 2 [мм]: 50.3
Внутренний диаметр 1(мм): 17.5
- Артикул:
- 200012
- OPTIMAL
- Німеччина
Внутренний диаметр: 17,5| 29
Наружный диаметр [мм]: 39,9| 50,3
Ширина (мм): 14,6| 14,7
Ширина 2 [мм]: 13,8| 14,2
- Артикул:
- RD.26155307
- Rider(Венгрия)
- Артикул:
- 40850002
- SWAG (Германия)
Внутренний диаметр: 29| 17
Наружный диаметр [мм]: 50| 40
Вес [кг]: 0,200
необходимое количество: 2
Конструкция подшипника: конический роликовый подшивник
Наружный диаметр 1 [мм]: 40
Наружный диаметр 2 [мм]: 50
Ширина 1 [мм]: 14,6
Ширина 2 [мм]: 15
Внутренний диаметр 1(мм): 17,5
Внутренний диаметр 2 (мм): 29
Застосовність за схемами
4 ЗАДНЯЯ СТУПИЦА
|
|
||
4 ПОВОРОТНАЯ ЦАПФА И СТУПИЦА
|
|