Ціна з доставкою з Кореї Поршень (STD-A) Santa Fe 12-15 TUCSON 11~ SPORTAGE 10~ MOBIS 23410-2F900

2 714   грн.
 термін 3 ден.
Виробник
MOBIS (Корея)
Каталоговий номер
23410-2F900
Схеми
дивитися →
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- HYUNDAI: SANTA-FE, IX35
- KIA: Sportage
Товарна група:
- Двигун та система вихлопу Поршень двигуна

Про виробника MOBIS

Країна : Корея

Компанія Mobis (Мобіс) – це спеціальний підрозділ компанії Hyundai, що функціонує як окрема компанія, яка займається лише запчастинами. Компанія заснована в 1977 році і входить до п'ятірки відомих постачальників запчастин для корейських автомобілів. Компанія Mobis управляє 15-ма заводами в різних країнах, що належать їй. Mobis спеціалізується на інжиніринговій розробці, випуску та реалізації своєї продукції, яка використовується при ремонті автомобілів, тюнінгу та стайлінгу будь-яких моделей Kia та Hyundai. Представництва компанії знаходяться у всьому світі. Підрозділ на території СНД має ім'я Мобіс Партс СНД.

Усі запчастини MOBIS →


Застосовність за схемами

коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • IX35/TUCSON 10 (2009-2013)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • IX35/TUCSON 10 (SLOVAKIA PLANT-EUR) (2010-)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • IX35/TUCSON 11 (CZECH PLANT-EUR) (2011-2013)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • IX35/TUCSON 14 (2013-)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • IX35/TUCSON 14 (CZECH PLANT-EUR) (2013-)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2200 CC - R)
  • SANTA FE 12 (2012-)
коленвал и пистон (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - R)
  • SPORTAGE 10 (2010-2013)
Показать еще схемы ↓