Тяга / Стійка стабілізатора OPTIMAL G7-1514
500
грн.
сьогодні
|
- Виробник
- OPTIMAL (Німеччина)
- Каталоговий номер
- G7-1514
- Схеми
- дивитися →
- Сторона встановлення
- передній міст
з обох сторін - Стійка
- Сполучна штанга
- Матеріал
- сталь
- Довжина [мм]
- 238
- Необхідна кількість
- 2
- Зовнішнє різьба 1 [мм]
- M12 x 1.25 RHT M
- Зовнішнє різьблення 2 [мм]
- M12 x 1.25 RHT M
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - HYUNDAI: TUCSON
- - KIA: Sportage
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Стійка стабілізатора
Про виробника OPTIMAL
Компанія OPTIMAL AG & Co. KG. - Заснована в 1992 р., в м. Мюнхені. Спеціалізація Optimal KG - підшипники, елементи підвіски та кермового керування, деталі гальмівної системи та гумометалеві вироби. У процесі виготовлення використовуються високоякісні леговані сталі, що застосовуються в автомобільній, космічній та медичній промисловості. Збільшення надійності та працездатності підшипників забезпечене також застосуванням спеціальних термостійких та високов'язких мастил. Продукцію OPTIMAL використовують для таких маркок автомобілів як AUDI, VW, Opel, BMW, Peugeot, Ford, Citroen, Renault, Fiat, Toyota, Nissan, Talbot, Nedcar, Chrysler. Вся продукція є високоякісною і відповідає європейським та міжнародним стандартам ринку автомобільних запасних частин, зокрема виробничим стандартам TS 16949, QS 9000, VDA 6.1, ISO 9001:2000, а також положенням директиви ЄС 1400/2002 про взаємозамінність ) 1400/2002). За кілька років роботи Optimal KG набула популярності у Західній та Східній Європі, країнах Балтії та СНД як виробник якісних деталей, які відрізняються оптимальним співвідношенням "якість/ціна".
Аналоги "G7-1514 OPTIMAL":
- Артикул:
- J4960520
- NIPPARTS (Нидерланды)
Длина [мм]: 235
необходимое количество: 2
Высота 1 [мм]: 50
Наружная резьба [мм]: M12x1,25
Размер резьбы 1: M12X1,25
Размер резьбы 2: M12X1,25
Застосовність за схемами
STABILIZER - FRONT
|
|
||
стабилизатор поперечной устойчивости
|
|
||
стабилизатор поперечной устойчивости
|
|
||
STABILIZER - FRONT
|
|
||
стабилизатор поперечной устойчивости
|
|