Поршень VAG 81.51 1.6 ADP/AEK/AFT/AUR/AKL (пр-во KS) KOLBENSCHMIDT 94503720
1 817
грн.
термін 2 ден.
|
- Виробник
- KOLBENSCHMIDT (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 94503720
- Завищення розміру [мм]
- 0.5
- ⌀ болта [мм]
- 20
- Довжина болта [мм]
- 57
- Номер компонента
- 85706
85710
85714 - Кількість
- 3
- Номер продукції
- 081167
- ∅ отвору [мм]
- 81.51
- Ступінь стиску (компресії) [мм]
- 31.7
- Довжина [мм]
- 53.4
- Виставлення зазору поршнів [мм]
- 0.7
- Глибина увігнутості 1 [мм]
- 2.3
- Діаметр увігнутості [мм]
- 61.4
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - AUDI: A3, A4
- - SEAT: Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- - SKODA: Octavia
- - Volkswagen: Bora, Golf, New beetle, Passat, Polo, Vento
- Товарна група:
- - Двигун та система вихлопу Поршень двигуна
Про виробника KOLBENSCHMIDT
• Концерн Kolbenschmidt Pierburg AG – один із найбільших у світі виробників деталей двигунів OEM з річним оборотом у 2003 році 1,9 млрд євро; • До складу концерну входять п'ять підрозділів: Pierburg – паливні насоси; KS Kolben – поршні, кільця; KS-Gleitlager – підшипники ковзання; KS-Aluminium – виливки корпусних деталей; Motor Service – виробництво та постачання для автосервісів; • 26 заводів та офісів у Європі, Північній та Південній Америці, на яких зайнято 11 300 співробітників; • Понад 2000 дистриб'юторів у всьому світі; • Висока автоматизація виробництва, сучасні лінії з виготовлення виливків та механічної обробки; • Сучасні методи контролю якості; • Займає провідні позиції у світі у дослідно-конструкторській діяльності в галузі двигунобудування; Розробки ведуться у тісній співпраці з відомими виробниками автомобілів.
Аналоги "94503720 KOLBENSCHMIDT":
- Артикул:
- 0330102
- MAHLE
Диаметр цилиндра [мм]: 81,51
Длина [мм]: 53,4
Степень сжатия (компрессии) [мм]: 31,7
Глубина вогнутости 1 [мм]: 2,3
Диаметр вогнутости [мм]: 61,4
Высота пожарного мостка [мм]: 7,9
? болта [мм]: 20
Длина болта [мм]: 57
Поверхность: с покрытием
Номер продукции: 81 L 35
номер компонента: 2. NM 1.5 P
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: без охлаждающего канала