Підшипник маточини MB 190 (W201), (W124) задн.(пр-во) MOOG ME-WB-11294
889
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- ME-WB-11294
- Сторона встановлення
- задній міст
ліворуч
справа - Ширина (мм)
- 39
- Вага [кг]
- 0.98
- Внутрішній діаметр
- 45
- Зовнішній діаметр [мм]
- 84
- Висота 1 [мм]
- 39
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 84
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 45
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 10.3
- Ширина упаковки [см]
- 9.5
- Висота упаковки [см]
- 6.2
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - MERCEDES: C-Class W202, C-Class W203, CLC-Class, CLK, E-Class W124, E-Class W210, SL, SLK
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "ME-WB-11294 MOOG":
- Артикул:
- 713 6675 30
- FAG (Германия)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 45
Ширина (мм): 39
Сокращенный комплект:
SVHC: Не содержит веществ SVHC!
- Артикул:
- 402116L
- OPTIMAL
- Німеччина
Сторона установки: задний мост| слева| справа
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 84
Ширина (мм): 39
- Артикул:
- 402159L
- OPTIMAL
- Німеччина
Сторона установки: задний мост| слева| справа
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 84
Ширина (мм): 39
- Артикул:
- 402116
- OPTIMAL
- Німеччина
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 84
Ширина (мм): 39
- Артикул:
- 713 6678 30
- FAG (Германия)
- Німеччина
Наружный диаметр [мм]: 84
Ширина (мм): 39
SVHC: Не содержит веществ SVHC!
- Артикул:
- 5107
- RUVILLE (Германия)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 45
Наружный диаметр [мм]: 84
Ширина (мм): 39
SVHC: Не содержит веществ SVHC!