Опора кульова HYUNDAI / KIA SANTA FE / SORENTO (XM) (пр-во) MOOG HY-BJ-2629
540
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- HY-BJ-2629
- Схеми
- дивитися →
- Сторона встановлення
- з обох сторін
передній міст - Довжина [мм]
- 50
- Висота [мм]
- 65.2
- ∅ отвору [мм]
- 20
- Розмір різьби 1
- M12X1.25
- Розмір конуса [мм]
- 20
- Розмір різьби
- M12X1.25
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 13
- Ширина упаковки [см]
- 8.5
- Висота упаковки [см]
- 6.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - HYUNDAI: SANTA-FE, TRAJET
- - KIA: Sorento
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Кульова опора
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "HY-BJ-2629 MOOG":
- Артикул:
- 26301
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Наружный диаметр [мм]: 20
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с защитным кольцом
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,38
необходимое количество: 2
Размер конуса [мм]: 20
- Артикул:
- 90 92 6301
- SWAG (Германия)
Наружный диаметр [мм]: 20
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с защитным кольцом
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,38
необходимое количество: 2
Размер конуса [мм]: 20
- Артикул:
- G3897
- OPTIMAL
- Німеччина
? болта [мм]: 20
Наружный диаметр 1 [мм]: 50
Наружный диаметр 2 [мм]: 42.7
необходимое количество: 2
Тип руля: для поперечного рычага
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с защитным кольцом
- Артикул:
- 54530-3B000
- MOBIS
- Корея
Застосовність за схемами
ARM - FRONT SUSPENSION LOWER
|
|
||
ARM - FRONT LOWER & UPPER SUSPENSION
|
|
||
ARM - FRONT SUSPENSION LOWER
|
|
||
Нижний рычаг передней подвески
|
|
||
Нижний рычаг передней подвески
|
|
||
FRONT SUSPENSION CONTROL ARM
|
|
||
ARM - FRONT SUSPENSION LOWER
|
|