Наконечник керма. CITROEN / FIAT / PEUGEOT JUMPER / RELAY, DUCATO, BOXER (пр-во) MOOG FI-ES-7529

608   грн.
 сьогодні

На замовлення після 20% передоплати
Виробник
MOOG (США)
Каталоговий номер
FI-ES-7529
Сторона встановлення
зовнішній
з обох сторін
передній міст
Розмір конуса [мм]
14.4
Довжина 2 [мм]
22
Розмір різьби 1
M16X1.5
Розмір різьби 2
M12X1.25
Діаметр 1 [мм]
16.5
Довжина 1 [мм]
125
Тип контейнера
Коробка
Довжина упаковки
20
Ширина упаковки [см]
9.5
Висота упаковки [см]
5
Форма
Прямий
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позицій на замовлення
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Citroen: Jumper
- Fiat: Ducato
- Peugeot: Boxer
Товарна група:
- Підвіска та рульове управління Накінечник рульової тяги

Про виробника MOOG

Країна : США

MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.

Аналоги "FI-ES-7529 MOOG":

506  грн.  сьогодні
Артикул:
11281
FEBI (Germany)
Німеччина
Придбати Код: 286735-31
Внутренняя резьба [мм]: M16 x 1,5
Наружная резьба [мм]: M12 x 1,25
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,515
необходимое количество: 2
594  грн.  сьогодні
Артикул:
G1-336
OPTIMAL
Німеччина
Придбати Код: 683876-27
Сторона установки: передний мост| внешний| с обеих сторон
Длина [мм]: 120
Внутренняя резьба [мм]: M16 x 1,50 RHT F
Размер конуса [мм]: 14,5
344  грн.  сьогодні
Артикул:
RD.322924534
Rider(Венгрия)
Придбати Код: 289590-31
501  грн.  термін 3 ден.
Артикул:
PS21250
Sato Tech
Придбати Код: 4108059-93

Оригінальні номери

Fiat/ALFA/LANCIA:
1306716080
4018H4
Peugeot/Citroen:
4018A3
4018H4