Наконечник керма. CITROEN / FIAT / PEUGEOT JUMPER / RELAY, DUCATO, BOXER (пр-во) MOOG CI-ES-2460
566
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- CI-ES-2460
- Сторона встановлення
- зовнішній
з обох сторін
передній міст - Розмір конуса [мм]
- 17
- Розмір різьби 1
- M16X1.5
- Розмір різьби 2
- M14X1.5
- Діаметр 1 [мм]
- 20
- Довжина 1 [мм]
- 120
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 20
- Ширина упаковки [см]
- 9.5
- Висота упаковки [см]
- 5
- Форма
- Прямий
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Jumper
- - Fiat: Ducato
- - Peugeot: Boxer
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Накінечник рульової тяги
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "CI-ES-2460 MOOG":
- Артикул:
- 28351
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Наружная резьба [мм]: M14 x 1,5
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,580
необходимое количество: 2
- Артикул:
- 70928351
- SWAG (Германия)
Наружная резьба [мм]: M14 x 1,5
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,580
необходимое количество: 2
- Артикул:
- G1-1309
- OPTIMAL
- Німеччина
Длина [мм]: 120
Внутренняя резьба [мм]: M16 x 1,5 RHT
Размер конуса [мм]: 16,6
- Артикул:
- JTE1034
- TRW / LUCAS (Германия)
Размер резьбы: M14x1.5
Автомобиль с лево- / правосторонним расположением руля: для лево-/правосторонним управлением
Длина [мм]: 120
Сторона установки: передний мост
Дополнительный артикул / Дополнительная информация: с аксессуарами
SVHC: Нет информации, обратитесь, пожалуйста, к производителю!
- Артикул:
- L10107
- MONROE (Бельгия)
Внутренняя резьба [мм]: 16 x 1.5
необходимое количество: 2
Размер конуса [мм]: 16,7
Наружная резьба [мм]: 14x1,5 mm
Длина [мм]: 120
Вес [кг]: 0,8
Длина упаковки [см]: 14,5
Ширина упаковки [см]: 9,5
Высота упаковки [см]: 5