Підшипник маточини NISSAN MAXIMA (J30, A32), PRIMERA (P10, P11) передн./задн.(пр-во) MOOG NI-WB-11954

958   грн.
 сьогодні

На замовлення після 20% передоплати
Виробник
MOOG (США)
Каталоговий номер
NI-WB-11954
Сторона встановлення
ліворуч
справа
Ширина (мм)
38
Вага [кг]
0.6
Внутрішній діаметр
42
Зовнішній діаметр [мм]
76
Ширина 2 [мм]
35
Висота 1 [мм]
38
Зовнішній діаметр 1 [мм]
76
Внутрішній діаметр 1(мм)
42
Тип контейнера
Коробка
Довжина упаковки
10.3
Ширина упаковки [см]
9.5
Висота упаковки [см]
6.2
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позицій на замовлення
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- INFINITI: G
- Nissan: Cefiro, Maxima, Primera
Товарна група:
- Підвіска та рульове управління Підшипник маточини

Про виробника MOOG

Країна : США

MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.

Аналоги "NI-WB-11954 MOOG":

1 496  грн.  сьогодні
Артикул:
960638
OPTIMAL
Німеччина
Придбати Код: 701348-27
Сторона установки: слева| справа
Внутренний диаметр: 42
Наружный диаметр [мм]: 76
Ширина (мм): 38
Ширина 2 [мм]: 35
1 465  грн.  термін 3 ден.
Артикул:
713613710
FAG (Германия)
Німеччина
Придбати Код: 653921-93
Наружный диаметр [мм]: 76
Внутренний диаметр: 42
Ширина (мм): 38
SVHC: Не содержит веществ SVHC!

Оригінальні номери

Nissan:
3925206R06
4021030R01
4021030R06
4021032R01
4021032R06
4021430R00
4023233P55