Опора кульова AUDI/VW A3 (8P1,8PA, 8V1, 8VA)/LEON (1P1)/GOLF VII (5G1)/PASSAT (пр-во) MOOG VO-BJ-5012
699
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- VO-BJ-5012
- Сторона встановлення
- передній міст праворуч
- Довжина [мм]
- 91.5
- Висота [мм]
- 18
- ∅ отвору [мм]
- 21.3
- Розмір різьби 1
- M12X1.5
- Розмір різьби
- M12X1.5
- Розмір конуса [мм]
- 21.3
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 11.5
- Ширина упаковки [см]
- 11.5
- Висота упаковки [см]
- 15
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - AUDI: A3
- - SEAT: Alhambra
- - SKODA: Superb
- - Volkswagen: Golf, Passat, Sharan, Tiguan, Touran
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Кульова опора
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "VO-BJ-5012 MOOG":
- Артикул:
- 30 93 1486
- SWAG (Германия)
Сторона установки: передний мост справа
Вес [кг]: 0,56
необходимое количество: 1
Наружная резьба [мм]: M10 x 1,5 mm
- Артикул:
- G31017
- OPTIMAL
- Німеччина
Тип руля: для поперечного рычага
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: с укрепительным материалом
Размер конуса [мм]: 15,3
необходимое количество: 1
Наружная резьба 1 [мм]: M12 x 1,50 RHT M
Наружная резьба 2 [мм]: M10 x 1,50 RHT M
парные номера артикулов: G3-1016
- Артикул:
- L29A01
- MONROE (Бельгия)
Вес [кг]: 0,658
Длина упаковки [см]: 14,5
Ширина упаковки [см]: 11
Высота упаковки [см]: 10,5
- Артикул:
- 31486
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Сторона установки: передний мост справа
Вес [кг]: 0,56
необходимое количество: 1
Наружная резьба [мм]: M10 x 1,5 mm
- Артикул:
- JBJ795
- TRW / LUCAS (Германия)
Автомобиль с лево- / правосторонним расположением руля: для лево-/правосторонним управлением
парные номера артикулов: JBJ794
Размер конуса [мм]: 20
Покатость конуса: 1:5
Размер резьбы: M12x1.5
SVHC: Нет информации, обратитесь, пожалуйста, к производителю!