Сайлентблок важеля AUDI/SEAT/SKODA/VW A1 (8X1), A3/GOLF, BORA, PASSAT/LEON (пр-во) MOOG VO-SB-1329
126
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- VO-SB-1329
- Сторона встановлення
- з обох сторін
всередині
спереду
передній міст - Висота [мм]
- 54
- Внутрішній діаметр
- 12
- Довжина [мм]
- 32.5
- Тип контейнера
- Пакетик
- Довжина упаковки
- 6
- Ширина упаковки [см]
- 3.5
- Висота упаковки [см]
- 3.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - AUDI: A1, A3, TT
- - SEAT: Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Toledo
- - SKODA: Fabia, Octavia, Roomster
- - Volkswagen: Bora, Caddy, Golf, Jetta, New beetle, Passat, Polo, Vento
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Сайлентблок важеля
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "VO-SB-1329 MOOG":
- Артикул:
- RD.3445985423
- Rider(Венгрия)
- Артикул:
- 07856
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Внутренний диаметр: 12
Наружный диаметр [мм]: 33| 36
Материал: резина/металл| сталь
Сторона установки: передняя ось нижняя| спереди
Вес [кг]: 0,100
необходимое количество: 2
парные номера артикулов: 10814
- Артикул:
- 30690002
- SWAG (Германия)
Внутренний диаметр: 12
Наружный диаметр [мм]: 33| 36
Материал: резина/металл| сталь
Сторона установки: передняя ось нижняя| спереди
Вес [кг]: 0,110
необходимое количество: 2
парные номера артикулов: 32 69 0009
- Артикул:
- L29808
- MONROE (Бельгия)
необходимое количество: 2
Тип установки: Резиново-металлическая опора
Вес [кг]: 0,1
Длина упаковки [см]: 11
Ширина упаковки [см]: 6
Высота упаковки [см]: 6
- Артикул:
- G9-648
- OPTIMAL
- Німеччина
Высота [мм]: 54
Внутренний диаметр: 12
Наружный диаметр 1 [мм]: 33
Наружный диаметр 2 [мм]: 36