Наконечник керма. SEAT / SKODA / VW BORA, GOLF, NEW BEETLE/TOLEDO, LEON/FABIA, OCTAVIA (пр-во) MOOG VO-ES-1507
510
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- VO-ES-1507
- Сторона встановлення
- зовнішній
ліворуч
передній міст - Довжина 2 [мм]
- 25
- Розмір різьби 1
- M14X1.5
- Розмір різьби 2
- M12X1.5
- Діаметр 1 [мм]
- 16
- Довжина 1 [мм]
- 92
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 13
- Ширина упаковки [см]
- 8.5
- Висота упаковки [см]
- 6.5
- Форма
- зігнутий
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - AUDI: A3
- - SEAT: Leon, Toledo
- - SKODA: Octavia
- - Volkswagen: Bora, Golf, New beetle
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Накінечник рульової тяги
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "VO-ES-1507 MOOG":
- Артикул:
- 14180
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Внутренняя резьба [мм]: M14 x 1,5
Наружная резьба [мм]: M12 x 1,5
Ширина зева гаечного ключа: 19
Сторона установки: передний мост слева
Вес [кг]: 0,300
необходимое количество: 1
- Артикул:
- G1-994
- OPTIMAL
- Німеччина
Длина [мм]: 95
Внутренняя резьба [мм]: M14 x 1,50 RHT F
Размер конуса [мм]: 13,2
Тип крепления: вися
парные номера артикулов: G1-1004
- Артикул:
- L29126
- MONROE (Бельгия)
Внутренняя резьба [мм]: 14x1,5
ограничение производителя: ZF
Вес [кг]: 0,45
Длина упаковки [см]: 14,5
Ширина упаковки [см]: 9,5
Высота упаковки [см]: 5