Стійка стаб. AUDI / SEAT / SKODA / VW A1 (8X1), A2 / CORDOBA, IBIZA, TOLEDO IV / FABIA (пр-во) MOOG VO-LS-0494
618
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- MOOG (США)
- Каталоговий номер
- VO-LS-0494
- Сторона встановлення
- передняя ось. двусторонне
- Довжина [мм]
- 270
- Діаметр 1 [мм]
- 19
- Діаметр 2 (мм)
- 19
- Діаметр 3 (мм)
- 8
- Стійка
- Сполучна штанга
- Тип різьблення
- з правой різьбою
- Розмір різьби 1
- M10X1.5
- Розмір різьби 2
- M10X1.5
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 34.5
- Ширина упаковки [см]
- 8.5
- Висота упаковки [см]
- 6.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - AUDI: A1
- - SEAT: Cordoba, Ibiza, Toledo
- - SKODA: Fabia, Rapid, Roomster
- - Volkswagen: Polo
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Стійка стабілізатора
Про виробника MOOG
MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.
Аналоги "VO-LS-0494 MOOG":
- Артикул:
- 19518
- FEBI (Germany)
- Німеччина
Наружная резьба [мм]: M10 x 1,5
Материал: металл
Стойка: Соединительная штанга
Сторона установки: передняя ось, двусторонне
Вес [кг]: 0,332
необходимое количество: 2
? трубы [мм]: 9
- Артикул:
- G7-734
- OPTIMAL
- Німеччина
Стойка: Соединительная штанга
Длина [мм]: 270
Размер резьбы: M10 x 1,5 mm RHT M
Наружная резьба 1 [мм]: M10 x 1,25 RHT M mm
Наружная резьба 2 [мм]: M10 x 1,25 RHT M mm
необходимое количество: 2
Материал: сталь
- Артикул:
- L29617
- MONROE (Бельгия)
необходимое количество: 2
Размер резьбы: M10x1,5/M10x1,5
Стойка: Соединительная штанга
Вес [кг]: 0,4
Длина упаковки [см]: 31
Ширина упаковки [см]: 8
Высота упаковки [см]: 4
- Артикул:
- RD.341525463
- Rider(Венгрия)