Ціна з доставкою з Кореї Ролик ремня ГРМ пасивный SPECTRA, RIO, CLARUS MOBIS 0K93812730

621   грн.
 термін 100 ден.

На замовлення після 100% передоплати
Виробник
MOBIS (Корея)
Каталоговий номер
0K93812730
Схеми
дивитися →
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позицій на замовлення
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- KIA: Clarus, Rio, Carens, Sephia, SHUMA
- Mazda: 323, MX-3, MX-5, Xedos 6
Товарна група:
- Ремені, Ролики, Ланцюги Обвідний ролик ременя ГРМ

Про виробника MOBIS

Країна : Корея

Компанія Mobis (Мобіс) – це спеціальний підрозділ компанії Hyundai, що функціонує як окрема компанія, яка займається лише запчастинами. Компанія заснована в 1977 році і входить до п'ятірки відомих постачальників запчастин для корейських автомобілів. Компанія Mobis управляє 15-ма заводами в різних країнах, що належать їй. Mobis спеціалізується на інжиніринговій розробці, випуску та реалізації своєї продукції, яка використовується при ремонті автомобілів, тюнінгу та стайлінгу будь-яких моделей Kia та Hyundai. Представництва компанії знаходяться у всьому світі. Підрозділ на території СНД має ім'я Мобіс Партс СНД.

Усі запчастини MOBIS →

Аналоги "0K93812730 MOBIS":

394  грн.  завтра
Артикул:
CM 0825
TRIALLI(Италия)
Придбати Код: 3715389-67

Застосовність за схемами

Система клапанов
  • CARENS 00 (2000-2002)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 96 (1996-2000)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 97 (LHD) (1997-2000)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 97 (RHD) (1997-2000)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 98 (LHD) (1998-2000)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 98 (RHD) (1998-2000)
Система клапанов (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 99 (1999-2000)
Показать еще схемы ↓