Поршень dm.86.00x1.5x1.5x3.0+0.50 [min.4] Ціна за 1 шт KOLBENSCHMIDT 97332610
1 686
грн.
сьогодні
|
||
На замовлення після 20% передоплати |
- Виробник
- KOLBENSCHMIDT (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 97332610
- Завищення розміру [мм]
- 0.5
- ⌀ болта [мм]
- 21
- Довжина болта [мм]
- 61.5
- Номер компонента
- 70872
70874
70876 - Кількість
- 3
- Номер продукції
- 086716
- ∅ отвору [мм]
- 86.5
- Ступінь стиску (компресії) [мм]
- 30.1
- Довжина [мм]
- 55.4
- Глибина увігнутості 1 [мм]
- 3.16
- Діаметр увігнутості [мм]
- 59
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Opel: Astra, Vectra, Omega, Calibra
- Товарна група:
- - Двигун та система вихлопу Поршень двигуна
Про виробника KOLBENSCHMIDT
• Концерн Kolbenschmidt Pierburg AG – один із найбільших у світі виробників деталей двигунів OEM з річним оборотом у 2003 році 1,9 млрд євро; • До складу концерну входять п'ять підрозділів: Pierburg – паливні насоси; KS Kolben – поршні, кільця; KS-Gleitlager – підшипники ковзання; KS-Aluminium – виливки корпусних деталей; Motor Service – виробництво та постачання для автосервісів; • 26 заводів та офісів у Європі, Північній та Південній Америці, на яких зайнято 11 300 співробітників; • Понад 2000 дистриб'юторів у всьому світі; • Висока автоматизація виробництва, сучасні лінії з виготовлення виливків та механічної обробки; • Сучасні методи контролю якості; • Займає провідні позиції у світі у дослідно-конструкторській діяльності в галузі двигунобудування; Розробки ведуться у тісній співпраці з відомими виробниками автомобілів.
Аналоги "97332610 KOLBENSCHMIDT":
- Артикул:
- 0117301
- MAHLE
Диаметр цилиндра [мм]: 86,5
Длина [мм]: 55,4
Степень сжатия (компрессии) [мм]: 30,4
Глубина кармана клапана 1 [мм]: 2
Глубина кармана клапана 2 [мм]: 2
Глубина вогнутости 1 [мм]: 3,16
Диаметр вогнутости [мм]: 59,1
Высота пожарного мостка [мм]: 5,5
? болта [мм]: 21
Длина болта [мм]: 61,5
Номер продукции: 86 V 142
номер компонента: 2. NM 1.5 P
Тип конструкции шатуна: Трапецеидальный шатун
Дополнительный артикул / дополнительная информация 2: без охлаждающего канала