Сальник клапана MOBIS 0KL01-10-155

161   грн.
 термін 30 ден.

На замовлення після 100% передоплати
Виробник
MOBIS (Корея)
Каталоговий номер
0KL01-10-155
Схеми
дивитися →
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позицій на замовлення
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- KIA: Cerato, Carens, Sephia, SHUMA
Товарна група:
- Двигун та система вихлопу Сальник клапана

Про виробника MOBIS

Країна : Корея

Компанія Mobis (Мобіс) – це спеціальний підрозділ компанії Hyundai, що функціонує як окрема компанія, яка займається лише запчастинами. Компанія заснована в 1977 році і входить до п'ятірки відомих постачальників запчастин для корейських автомобілів. Компанія Mobis управляє 15-ма заводами в різних країнах, що належать їй. Mobis спеціалізується на інжиніринговій розробці, випуску та реалізації своєї продукції, яка використовується при ремонті автомобілів, тюнінгу та стайлінгу будь-яких моделей Kia та Hyundai. Представництва компанії знаходяться у всьому світі. Підрозділ на території СНД має ім'я Мобіс Партс СНД.

Усі запчастини MOBIS →


Застосовність за схемами

головка цилиндров и крышка
  • CARENS 00 (2000-2002)
Распределительный вал и клапаны (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)(Двигатель: MPI-DOHC)
  • CARENS II 02
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 2000 CC)
  • CLARUS 96 (1996-2000)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 97 (LHD) (1997-2000)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 97 (RHD) (1997-2000)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 2000 CC)
  • CLARUS 98 (LHD) (1998-2000)
головка цилиндров и крышка (Рабочий объем двигателя: 1800 CC)
  • CLARUS 98 (RHD) (1998-2000)
Показать еще схемы ↓