Підшипник маточини VW BORA (1J2, 1J6), GOLF IV (1J1, 1J5) передн.(пр-во) MOOG VO-WB-11032

687 грн.
 сьогодні

На замовлення після 20% передоплати
Виробник
MOOG (США)
Каталоговий номер
VO-WB-11032
Сторона встановлення
ліворуч
справа
Ширина (мм)
40
Вага [кг]
0.77
Внутрішній діаметр
40
Зовнішній діаметр [мм]
74
Висота 1 [мм]
40
Зовнішній діаметр 1 [мм]
74
Внутрішній діаметр 1(мм)
40
Тип контейнера
Коробка
Довжина упаковки
10.3
Ширина упаковки [см]
9.5
Висота упаковки [см]
6.2
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Київ
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позицій на замовлення
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- AUDI: A3, TT
- SEAT: Leon, Toledo
- SKODA: Octavia
- Volkswagen: Bora, Golf, New beetle
Товарна група:
- Підвіска та рульове управління Підшипник маточини

Про виробника MOOG

Країна : США

MOOG була створена у 1919 р. братами Альва та Хуберт П. Муг. Спочатку вони виготовляли пластинчасті ресори у спеціальній печі термообробки. Надалі компанія розпочала розробку та виробництво деталей підвіски для американських автомобілів. На сьогоднішній день це найпопулярніша марка на ринку деталей підвіски та кермового керування США, її частка становить близько 60%. Всі деталі MOOG мають сертифікат якості та виготовляються на європейських заводах, що виробляють продукцію як для постачання на конвеєр, так і на вторинний ринок автомобільних запчастин. Виробнича програма MOOG включає наконечники рульових тяг, рульові тяги, важелі підвіски, кульові опори, важелі маятника, стійки стабілізатора поперечної стійкості. Асортимент продукції дозволяє перекривати до 95% автомобільного парку Європи. Одна з відмінних рис компонентів ходових частин MOOG полягає в специфічній будові кульового шарніра. Патентована технологія MOOG M2, розроблена фахівцями компанії, забезпечує плавне, рівне обертання кульового вузла на 360 градусів, що гарантує повну керованість автомобіля. Цільнометалева будова шарніра забезпечує безперешкодне проникнення мастильних матеріалів, що забезпечує більш тривалий термін роботи деталі. Всі ці особливості відповідають найжорсткішим вимогам сучасної автомобільної індустрії та є останнім словом у галузі конструкції рухомих частин підвіски. Сьогодні в Європі представлені: кульові опори та шарніри, важелі підвіски, кермові тяги, стабілізатори, осьові тяги як для американських, так і для німецьких, італійських, французьких, японських та корейських автомобілів.

Аналоги "VO-WB-11032 MOOG":

794  грн  сьогодні
Артикул:
14250
FEBI (Germany)
Німеччина
Придбати Код: 443062-31
Ширина (мм): 40
Внутренний диаметр: 40
Наружный диаметр [мм]: 74
Вес [кг]: 0,768
Конструкция подшипника: радиально-упорный шариковый подшибник
955  грн  сьогодні
Артикул:
101113
OPTIMAL
Німеччина
Придбати Код: 701381-27
Сторона установки: слева| справа
Внутренний диаметр: 40
Наружный диаметр [мм]: 74
Ширина (мм): 40
3 759  грн  термін 3 ден.
Артикул:
1J0498625A
VAG
Придбати Код: 909322-27
965  грн  термін 18 ден.
Артикул:
101113L
OPTIMAL
Німеччина
Придбати Код: 3897331-27
Дополнительный артикул / Дополнительная информация: с дополнительными материалами
Сторона установки: слева| справа
Внутренний диаметр: 40
Наружный диаметр [мм]: 74
Ширина (мм): 40

Оригінальні номери

VAG:
1J0498625
1J0498625A
1J0598625
1J0407625